Na Kráááľovej holi stojíííí strom zeeleený......

Konečne poriadna partia aj poriadny pretek. V sobotu ma o tretej ráno skrúcalo pri tom jak ma budil mobil a cca o plo jednej jednej jak som ležal v tráve po dojazde do cieľa na Kráááľovej holi....
Konečne slová sponzori mali nejaký praktický význam...upomienkový predmet a štartovné v pohode, čo sa nedá povedať o väčšine pretekov..
Inak jak som povedal partia a nálada rodinná ... Pretek jednoduchý, extrémny a pekný, štart cca 900 m.n.m. Šumiac cieľ Kráľová hoľa 1950 m.n.m. 
Takáto akcia má určite potenciál dostať sa do top dvojky - trojky najlepších pretekov kde som kedy bol... Fandím mladému týmu organizátorov.
Mladí by to mali asi prevziať aj na Kysuciach....(nechcem menovať naj bežecké podujatie na Kysuciach kde som bol posledne ako divák a bolo to žalostné!!)

výsledky sky - duatlon na Kráľovu hoľu 2016
web: www.naholu.sk




















































Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu